24/04/2012
Amb què aprenem?
Aquesta segona entrada la dividiré en tres apartats. Primer de tot, us mostraré alguns llibres de text i els exercicis que els acompanyaven. Seguidament, veureu produccions escrites per a mi, com ara poemes i contes. Per últim, us ensenyaré les produccions orals, per exemple, les cançons, llengües que vaig intentar parlar un cop a l'estranger, llibres que ens feien llegir, etc.
DOCUMENTS PEDAGÒGICS

Després de molt buscar entre els armaris, he pogut
recuperar alguns dels documents pedagògics que vaig fer servir per aprendre les
meves llengües. M’ha semblat curiós el fet de trobar unes fitxes de
pre-escriptura, on ens feien repassar unes línies rectes, diagonals o bé,
corbes, perquè, a primer cop d’ull no veia la relació entre línies i lletres,
però és que les lletres no deixen de ser línies! (perdoneu per les meves
obvietats!).
A continuació, he pogut comprovar com posava a la pràctica aquestes línies i formava paraules amb lletres de pal com ara el meu nom, el temps que feia i alguns noms dels meus companys de classe en el llibre d’educació infantil de l’editorial Edebé, vaja, el que seria el meu primer llibre d’escriptura. En aquest llibre no només escrivíem, sinó que encerclàvem lletres, paraules i fins i tot, formàvem paraules a partir de retalls de diari.
A continuació, he pogut comprovar com posava a la pràctica aquestes línies i formava paraules amb lletres de pal com ara el meu nom, el temps que feia i alguns noms dels meus companys de classe en el llibre d’educació infantil de l’editorial Edebé, vaja, el que seria el meu primer llibre d’escriptura. En aquest llibre no només escrivíem, sinó que encerclàvem lletres, paraules i fins i tot, formàvem paraules a partir de retalls de diari.




Explica'ns una mica més això del dia del teu aniversari! Com a regal, el professor et feia cantar? Uf...
ResponEliminaNo era un regal no! Doncs els companys de classe cantaven la cançó típica de HAPPY BIRTHDAY i després tu havies de respondre a la part de la cançó que deia HOW OLD ARE YOU amb un I AM ... TODAY!! Sí, sí...uff! Però bé, també és una manera de trencar el gel a l'hora de practicar l'expressió oral, no?
Elimina